fredag 20 juli 2012

Både jag och bloggen lever:)

Som allt kan gå när haspen står på säger jag bara!! Livet rullar på!

Jag har kommit iordning i min lägenhet så gott som. Lite mer dekorationer ska in och sen lovar jag att ni ska få se!
Jag har iallafall lyckats sova själv en natt på två veckor och resten av nätterna har jag haft sällskap eller sovit hemifrån.

Sitter nu och väntar in josse som ska komma och plocka upp mig för att sedan åka vidare ner till systemet och se vad vi kan fynda. Ikväll kommer grabbarna, jonte och Linus hit för att laga mat till mig och josse. Jag njuter av mina två veckors semester.

Börjar på ett nytt jobb en vecka efter semestern vilket ska bli både kul och sorgligt! 7 veckor jobbar jag då och sen beger jag samt familj med respektive och släkt oss till värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar