tisdag 21 september 2010

Comeback


Nya tag nu. Ska försöka blogga lite igen. Jag lovar inget denna gången men vi får se hur det går med tanke på att man har en del att göra i skolan och så. Men jag ska verkligen försöka hinna med.
Nu när jag gör detta försök så har jag bestämt mig för att kanske inte skriva varje dag vad jag gör utan ibland blir det bara något kort. Äsch ni får se helt enkelt.

Jag trodde att denna dag skulle bestå av att åka till skolan 12,20 och ha en lektion sen åka hem och fortsätta med min städning jag påbörjade igår, men ikke!!
istället så våldgästade jag och Sara Charith. Vi tog bussen till ica och köpte godis sen gick vi hem till honom och väckte honom. Ni är bra.
Nu ska jag sticka till träningen.

Efter en tuff period känns allt mycket bättre.
Efter en tuff period känner jag mig stark igen.
Den perioden vill jag inte gå igenom igen, nu ska vi fixa detta och denna gången ska inget komma mellan!
Puss!!!!!

2 kommentarer:

  1. välkommen tillbacks :)
    det ni gjorde mot den killen... charit, var ju inte snällt med tanke på att han är såå snäll och bäst och sa jag att han är bäst i världen!!!! men snällt att ni gav honom goodis iaf! :) trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  2. Efter en tuff period känns allt bättre. Mycket bättre. Jag vet vem min bästa vän är. Du är min bästa vän! Låt oss hålla fast vid det. /S

    SvaraRadera