lördag 25 september 2010

What if God was one of us

Ibland känns det bara som att man inte kan få nog att sova.
Varit på Center Syd med mamma, pappa och bror idag och jag fick en ny mobil med mig hem. Eftersom många har iphone och att vänttiden på den är tills efter jul så valde jag en htc, mycket nöjd med mitt val och jag väntar spänt på att få börja fixa med den.

Igår var det en mycket lyckad dag med kyrkobesök med klassen. Vi fick sluta klockan halv tolv så det gjorde inte så jätte mycket att vår lärare valt att vi skulle vara i kyrkan på klassens dag.
Senare på dagen blev det bowling i hörby med Sara och Charith, och jaa..charith vann! nog om det.
Ikväll blir det lagträff hemma hos Olivia i laget. Sofie hämtar mig 20 i sex så nu ska jag gå och duscha och fixa mig. UTAN plattång för den har jag glömt hos mormor, har lite panik för jag är ganska beroende av den!!!

bilder från bowlingen

Ha en bra dag/kväll mina vänner, puss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar