tisdag 28 september 2010

Imorgon är en ny dag

Nu nu nu nu... händer det saker. Haft en hel del att göra denna veckan hitintills, mycket innebandy och en del plugg. Tänk som allt kan förändras på bara några dagar. Från att inte ha något alls att göra till att ha full spekat schema.

Efter skolan idag följde jag med min kära kusin Jennifer och åt kinabuffe och det var super gott som vanligt. När jag kom hem tog jag mig en powernap på sisådär 3 timmar, riktigt skönt! När jag skrivit klart detta ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och plugga.

Jag har tänkt lite på vad jag kan skriva i min blogg och så, och kom fram till innan idag att jag ska skriva om vad jag ser framemot. Att hela tiden ha något att se framemot gör att jag kan fixa saker jag tycker är jobbiga för jag vet att det kommer komma saker jag tycker är roliga med.

Så.. Det jag ser framemot nu är helgen!!! Helgen kommer bli super bra för att efter skolan på fredag sticker jag och Sara in till stan en stund och ser om vi hittar något. Sen följer hon med mig hem efter skolan och så ska vi fixa oss inför festen som väntar hemma hos Jonathan och det ska vara kändistema(?), vad i tusan ska jag vara??. På lördag kommer Fredrik och Anton hit och vet inte riktigt vad vi ska göra men kolla film eller något. Söndag ska jag spela match i Staffanstorp så Sara får hänga med där och heja. Och sen blir de nog plugg de lediga stunderna vi får. Ska hjälpa Sara med hennes teori till körkortet, jag kan ju behöva lite kunskap jag med. _____________________________________________________
Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar