torsdag 14 april 2011

Don't you let me go


Det är underbart väder ute. Men jag sitter ju så klart inne. Det är meningen att jag ska plugga men jag kommer hela tiden på viktigare saker att göra som att typ kolla på gamla bilder (inte alls viktigt), leta upp bra musik (inte alls viktigt det heller). Det är ungefär såhär det brukar gå till när jag ska plugga.

Det var faktiskt lite konstigt att vakna upp i min egen säng imorse. Jag gick upp runt elva och tog en lång och skön dusch, minst en halvtimme! Ha tagit det lugnt och bara fixat lite små saker här hemma. Har tänkt att jag SKA plugga, väntar bara på att orken ska komma. Känner att det kanske kanske är på väg. Nu ska iallafall börja med att stoppa in en maskin tvätt.

Planerna inför helgen och lovet ser mycket lovande och bra ut.
Det börjar med att jag följer med Sara hem efter skolan imorgon och sen på kvällen ska vi träffa hennes kompisar inne i lund för att sedan gå vidare någonstans. Rasmus hämtar upp oss i lund och kör oss till Hörby där vi alla tre sover. På lördag ska vi spela innebandy med Saras släkt och där efter blir det grillning.
Lovet får ni höra om lite senare.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar