lördag 2 april 2011

Like a new you

Denna Fredag kom inte en dag för tidigt faktiskt. Riktigt skönt är det, man önskar bara att man var någorlunda ut vilad så man hade ork att göra något.
Nej det har inte blivit så mycket gjort idag mer än praktik sen gick jag hem till mormorn min och åt jordgubbar, fy så gott. När jag kom hem stod det tacos färdigt på bordet vilket min bror hade lagat. Resten av kvällen har jag bara ägnat mig åt att fixa lite små saker så som praktik uppgifter. Ska försöka få undan fler sånna uppgifter nu i helgen, eller iallafall söndag.

Imorgon kommer mina kusiner och gudföräldrar hit för att äta middag. På kvällen blir det fest och kanske ska jag inviga mina nya skor då.


Nu ska jag bara vänta på att tvättmaskinen ska blir klar så jag kan hänga upp kläderna sen blir det sängen. Sova är bland det bästa som finns!!!!

1 kommentar: