tisdag 29 mars 2011

Let me come Home


Vilken bra dag! Började praktiken klockan nio imorse. Bara några minuter efter att jag kommit kom även min lärare till förskolan. Vi skulle ja samtalet som man har mellan handledare, läraren och mig då varje APU period. Det gick riktigt bra och uppgifterna blev betydligt lättare nu när min lärare förklarat det en gång till för mig. Fick gå ifrån praktiken tidigare för att jag skulle in till skolan och göra ett prov och hur det gick kan vi lämna till en annan gång. När jag skrivit klart provet kom Charith till skolan och sen satt vi där till klockan 20 över sju och bara pratade. Nu har jag varit hemma i ungefär en timme och jag har bara precis hunnit äta och sen sätta mig här. Ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla klart på mina två filmer jag börjat kolla på.


Well, hot & heavy, pumpkin pie, chocolate candy, Jesus Christ
There ain’t nothin’ please me more than you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar