lördag 19 mars 2011

Put your hand on my heart

Halva praktikveckan har gått bra och andra halvan inte gått lika bra, spenderade den i min säng. Blev sjuk i Onsdags, skulle tro att det är baciller från barnen. Deras näsor är vidriga, gröna och slemmiga maskar som rinner ut i från dom (ser det iallafall ut som) Jag var även en sväng hemma hos Sarahs syster där Sarah bor själv lite då och då, vi kollade OC och snackade massor skit, sov där från torsdag till fredag eftersom även hon är sjuk.


I veckorna händer inte så mycket mer än praktiken, träningar och plugg och så lär väl mitt liv se ut nu i tre veckor till. Inte jätte kul för er att höra kanske. Men om det händer något så lovar jag att berätta det!

I veckan beställde jag hem en klänning från Nelly. Tänkte att jag kanske kunde ha den på studenten. Ville ha en vit klänning men så var denna lite mer åt det benvita hållet och tänkte att det kanske inte gör så mycket. Men nu när jag fick hem den och provade den till studentmössan så såg sen lite dassig ut i färgen. Så den klänningen får jag nog ha vid ett annat tillfälle, men fin var den. Jag har även klickat hem två par nya skor, högklackade båda två. Ska lägga in bild på dom när dom kommit hem till mig. Det är klänningen på bilden fast den är rosa.

Var på Nova med mamma idag och kollade runder lite. Jag vet iallafall var mitt studiebidrag kommer ta vägen när jag får det.
Ett extra jobb hade suttit mycket fint!

Ikväll bär det av hem till Fanny antagligen, eller om hon kommer hit det vet jag inte än.


Ha en bra lördag, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar