lördag 12 mars 2011

Say hello to my little friend

Varit med vänner..
Spontan utgång..
Träningar..
Första veckan på praktiken..
Hämtat hem studentmössan..
Inventerat på Stadium..
Fått mer erfarenhet..
Spelat matcher..

..är vad jag har gjort den senaste tiden.

Dålig uppdatering har det varit. Har inte riktigt tid och ork att sitta vid datorn mer än på helgerna. Vilket det är idag och denna helg kom mycket lägligt! Behövde lite sovmorgon.

Praktiken på Korsbacka förskola går mycket bra. Jag trivs riktigt bra och det har inte varit en ända morgon i denna veckan jag har vaknat upp och tänkt att jag inte orkar. Barnen är snälla och söta, men också riktigt stökiga ibland, antar att det ingår.

Idag är den näst sista seriematchen för denna säsongen och den spelas hemma mot Munka-Ljungby och efter matcher åker vi hem till Jenny i Staffanstorp och har lagfest.
Nu ska jag fortsätta med städningen.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar