måndag 28 februari 2011

Time to make a change

Har haft en fin helg med mina vänner!

I Lördags spelade vi match mot Röke som vi vann med 5-1. Efter matchen stack jag hem till Johanna för att fira hennes 19årsdag. Hela kvällen var mycket bra. Frågan om lördagskvällen är bara, hur lyckas en person gå hem i ett par convers som är i storleken 38 och lämna kvar sina egna i storlek 41. Får iallafall tillbaka min försvunna skor nu i veckan.

I söndags mådde man som man förtjänade antar jag. Hade helst av allt legat hemma i sängen med en film men nä. Istället åkte jag iväg och spelade match i Helsingborg klockan ett, fy fan säger jag. Den värsta matchen jag spelat i hela mitt liv!

Nu ska jag gå och tvätta av mig sen krypa ner i sängen och se Faster, vet inte alls vad det är för film men det visar sig.

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar