söndag 6 februari 2011

Grenade

Jadå! Balklänningen är inköpt. Vet att ni är sugna på en bild men nej, när dagen kommer då jag får ta på mig den lär det ju komma upp ett antal bilder. Var med mamma och pappa inne i Malmö idag och köpte den. En riktig lättnad må jag säga. Efter allt klänningprovande åkte vi hem till farmor och fikade och hon berättade sina roliga små historier som vanligt. En omtummlande kväll har det varit, vet inte riktigt vad jag gjort men lite saker har jag fått avklarade i vilket fall som helst.
Det är inte bara klädseln som är fixad till balen nu utan även min fina baldejt. Kunde inte blivit bättre.
Klockan är halv fyra och det är lagom tid att lägga huvudet på kudden och blunda. Godnatt

Gave you all I had and you tossed it in the trash
To give me all your love is all I ever asked
Cause what you don't understand is
I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
You know I'd do anything for ya


But you won't do the same

1 kommentar: