tisdag 22 februari 2011

I'm on the right track, baby

När man berättat något i förtroende för någon vill man inte att det man sagt ska pratas vidare med någon. Tydligen är det inte alla som fattar detta och det gör mig riktigt besviken och riktigt arg faktiskt. Vet vem jag kan berätta saker för och inte nu iallafall. Du ber mig att inte ljuga utan skapa det där bandet mellan oss men för dig är det helt okej? eller?

Jaja nog om dom negativa sakerna. Helgen har varit mycket bra. Var hemma hos Sara från fredag till lördag vilket var mycket mysigt medchips och film. Tro det eller ej men vi tog oss faktiskt en powerwalk på si sådär 40 minuter och snabbt gick vi. Efter lördagskvällen, som spenderades på förfest hemma hos Kevin i Hörby och sen inne i Malmö, blev jag hem skjutsad till min sköna och renbäddade säng. Den känslan är bäst.
Söndagen var det match mot Malmö FBC i Malmö. Matchen slutade 3-2 till Malmö men enligt oss blev den 2-2. Historian kring detta orkar jag inte dra. Men protest är inskickad och får vi som vi vill och som det ska vara blir det 2-2.

Tisdag idag och dagen har varit bra, sov hos Sara inatt igen. Igår var vi inne i Lund och fikade och efter det hängde jag helt oväntat med henne hem. Kvällen tillbringade vi hemma hos Kevin igen. Vi kollade på Big Brother och var allmänt onyttiga. Hade gärna velat följa BB, men turen som vi har här på Rinnbo så har vi inte kanal 11 tydligen!!!!
Nu ikväll har jag bara kommit överens med min baldejt, Charith, om vad han ska ha för klädsel på balen. Det närmar sig mer och mer. Jag har även tränat och nu ska jag hoppa in i duschen.

Hoppas ert lov har varit lika bra som mitt hitintills. Och ni som jobbar, jobba på som vanligt, tycker inte synd om er;) bara lite.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar