torsdag 3 februari 2011

Baby you´re a firework

Tiden bara går och jag går runt i min egen värld som om att inget någonsin kommer hända mig, inget kommer påverka eller såra mig.

Tro inte att jag deppar, nä för tusan allt är på topp, eller nästan iallafall. ''Hoppade'' skolan idag, det kommer ju fler skoldagar. Istället för att ha tillbringat min dag i skolan har jag städat lite (igen), tvättat (igen) och nu ikväll har jag varit och kollat på min bror i Malmö när han spelade match. Dom hade inte riktigt turen med sig idag om man säger så. Förlust blev det med 5-3.
Lång dag i skolan imorgon, inga jubel här inte. Går från 8.20 till 15.30. Efter det ska jag antagligen hem och senare på kvällen får vi se vad som hittas på, något blir det nog.

You don't have to feel like a waste of space
You're original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow


Nu släcker jag lampan och säger godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar