söndag 13 februari 2011

I'm not one of those who can easily hide

Vad ska jag säga om gårdagen då?
Kan börja med att säga att vi vann matchen mot Palmstaden igår. På något sätt lyckas vi alltid göra det så onödigt spännande. Vi tänder till när vi ligger under eller när det är lika. Men matchen slutade iallafall 5-4 till oss vilket innebär att vi behåller vår andraplats i serien.


Efter matchen laddade vi om för lagfest. Vi duschade och fixade oss och sen stack vi hem till Linnea och beställde mat. Kvällen blev fylld med många skratt, dans, sång, spel, charader och det var Linnea som i stort sätt stod för underhållningen hela kvällen. ''Jag är en diskmaskin''.



Jätte fint väder idag och klockan är bara två så vi får väl se vad som händer. Kanske tar mig ut på en liten powerwalk. Frågan är bara med eller utan hund(?). Nu ska jag iallafall bädda till sängen och hoppa ur slappetröjan. Vi hörs kanske senare.

Jag är inte som dig, henne eller er!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar