söndag 27 mars 2011

You just let it die

Bara några ynkliga timmar kvar på helgen och sen är det att ge sig på praktiken igen. Nu är det bara två veckor kvar med barnen.. både skönt och lite sorgligt. Hade det inte varit för dom jäkla uppgifterna hade jag velat vara där längre.

Nu i helgen har jag träffat Mathilda och Fanny, ätit våfflor med familjen och lite så. Vi var hemma hos Mathildas moster igår efter som hon ''passar'' deras hur under tiden dom är på semester. Blev vettskrämd flera gånger. Bland annat av att Fanny skriker av panik och rusar iväg vilket jag och Mathilda också då börjar skrika av panik och springer efter utan att veta vad som hänt. Det var inte någon mördare som Fanny fick en att tro. Det var bara en spindel. Vi bakade iallafall våfflor, pratade massa och hade det allmänt mysigt. Under kvällen tittade även Maria in.

Idag har jag varit en sväng med mamma på nova. Med mig hem fick jag en skinnjacka och en stickad tröja. Resten av kvällen ska jag spendera i min säng och kolla på film.



Jag berättade ju att jag beställt två nya skor. Nu i veckan fick jag hem dom. Provade båda två men ska bara behålla ett par av dom. Var något fel på dom andra eftersom jag trampade bredvid skon. Ni får iallafall en bild på dom jag tänker behålla.


Leave it aside and move on Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar