måndag 11 april 2011

Its perfect

Helgen var lugnt och skönt. Träffade mina vänner som jag trivs allra bäst med. Åkte in till Kristianstad i söndags morse för att möta upp Sara som jag inte träffat på fem hela veckor. Fick en efterlängtad kram av henne och sen gick vi vidare till hotellet som vi skulle ha au pair möte. Från elva till klockan två satt vi och tog in massor av information om just att resa till USA som au pair och hur man går till väga för att komma så långt. Är riktigt sugen på att göra det men först och främst ska jag ta mitt körkort. Vi skulle blir intervjuade två gånger, en del på svenska och den andra på engelska. Det gick bra, som tur var! Efter mötet satte vi oss med varsin glass i solen och väntade på bussen, hur skönt som helst. Tycker verkligen om värmen som är på väg. Söndagskvällen blev lugn och skönt med mat, chips och big brother tittande. Måndag idag, har varit på det bäst humöret idag. Vaknade imorse hemma hos Sara. Vi gick upp, klädde på oss, sminkade oss och allt det där. När vi precis var färdiga och redo för att sätta oss i bilen för att köra till skolan får vi sms om att vår första lektion är inställd på grund av att vår lärare är sjuk. Detta menas med att vi egentligen kunde sovit på timmar mer än vi gjorde. Men vi var lagom pigga så vi stack och handlade bullar och körde in till Lund. Knackade på hemma hos Rasmus (Saras ''pojkvän'') och han blev lagom förvånad. Men frukost blev det hemma hos honom iallafall och sen vid 12 begav vi oss till skolan för att ha två lektioner. När skolan var sluta hämtade vi upp Charith på hans praktikplats och sen körde vi tre. Efter ett tag kom även Rasmus. Vi fick med oss hela andra säsongen av ''solsidan'' hem. Ska ta och bädda ner mig och Sara i sängen nu. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar