torsdag 22 december 2011

Jul här i vårt hus

Tiden rullar och snart är det julafton, bara 2 dagar kvar.

Helgen i Göteborg var uuuunderbar! En riktigt mysig helg som jag skulle kunna ge vad som helst för att få göra om!
Torsdagen då jag kom upp lagade vi mat till en början och sen stack vi till Sarahs gymnastikgrupp som hon är tränare för och hade avslutning med dem.
I fredags blev det utgång på Berså där vi träffade på många härliga göteborgare. Och nattmat blev det på musikhjälpen då vi även skänkte lite pengar och önskade oss en låt. Ingen mindre än Kapten röd med 1.000.000 nollor och jag kan säga att den falafeln vi åt där var nog den godast jag ätit. I lördags gick vi i stan lite, åt på Jensens och gick på Liseberg, riktigt mysigt. I Söndags satt vi tre timmar på tåget mot vårt Skåneland igen. Göteborg, en riktigt fin stad som jag mycket väl hade velat bo i.

Måndag, tisdag och idag har bestått av jobb och träning. Och imorgon onsdag ser det likadant ut, kvällen avslutas med mys och på fredag tar jag tåget in till lund för att inhandlade de sista julklapparna tillsammans med Fanny och därefter jobb.

Puss
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar: