torsdag 15 december 2011

Packat och klart

Nej jag ska inte vara borta två veckor. Det handlar bara om fyra dagar, men resväskan är ändå väldigt fylld, jag måste ha valmöjlighet när jag ska klä på mig!
Det ska i vilket fall bli väldigt skönt och roligt att komma iväg några dagar.
Nu börjar jag förstå vad dom på jobb menar när dom säger att det kommer väldigt mycket folk under julmånaden och ännu mer kommer det bli. Fem turbulenta timmar blev det jobbat iallafall. Gick inom och köpte kinamat på vägen till jobb.

Har glömt berätta att vi fått julklapp på jobb. Ett par hörlurar, vita sådana. Gjorde om dom lite för någon timme sen, det stod MAX på dom men nu är det svart läder där istället.
Ligger nu och kollar på tv, nya favorit programmet att somna till, P3 på svt2, oh yes.
Godnatt
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar