måndag 5 december 2011

Måndag idag. Var tog helgen vägen egentligen...

Måndag idag. Var tog helgen vägen egentligen. Mycket slit och släng hela helgen på jobbet men goa pengar den 15e. Jag har en hel del jag vill att lönen ska räcka till.
Idag har jag haft springpass igen och idag hade jag det tillsamman med Alicia så på vår rast gick vi över på nova och åt köttbullar, potatis och brunsås, riktig husmanskost. Pizza, hamburgare och all skärpmat må vara gott men husmanskost är så mycket godare.
Ska sitta uppe några timmar till nu bara för att jag kan, börjar jobba klockan fem imorgon och slutar tio så jag kan ta hur lång sovmorgon jag vill, eller ja max till klockan tre, om det ska vara så.

Från och med ska jag sluta lägga energi på allt det negativa och istället öppna upp ögonen för allt det positiva som händer. Oftast glömmer man bort att det positiva och lägger ner för mycket energi på det negativa. Jag har mycket att se framemot de kommande veckorna. I helgen ska vi fira Fanny som fyller 19 genom att gå ut i Malmö, nästa vecka åker jag upp till Sarah I Göteborg och blir där några dagar, samma dag som jag åker till Sarah får jag lön!!!, Om mindre än fyra veckor är det jul och där efter nyår (vad händer då?), första veckan i Januari åker jag och Josse upp till Göteborg för att strassa runder på Gothiacup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar