måndag 31 januari 2011

Im leaving town baby

Vet inte hur jag ska kunna beskriva denna helgen så att alla förstår hur roligt jag har haft, men jag gör ett försök.

I Fredags hade vi vår innebandyturnering vilket gick mycket bra. Men herregud vad vilda killarna i sjuan är!!! Vi hade tur som inte fick några klubbor i huvudet.

I Lördags, förutom repan jag gjorde på sidan av hela mammas bil var den dagen riktigt bra!
Började med lite shopping inne i Malmö med mamma och pappa och sen var det snabbt hem för att få i sig lite mat. Klockan halv sex var jag ute i Vikenhallen för att spela match mot landskrona som slutade 7-7 efter sudden och allt. Efter matchen var det hem snabbt som fanken för att fixa mig för timmen senare skulle jag vara hemma hos Mathilda på förfest och så blev det med mina vänner. Runt halv elva bokstavligen sprang vi ner till stationen för att ta tåget in till Malmö och sedan gå vidare till Slagt. En så rolig kväll har jag inte haft på riktigt länge! Mina fina och bästa vänner gjorde kvällen bäst!

Idag är det måndag och jag och Sara har bara tagit det lugnt. Ätit frukost, kollat film och legat i soffan med varsin dator. Snart kommer mamma hem och då har Sara beställt tacos, så jävla bra. Nu ska vi klä på oss och gå ut med vovvarna. Bilder från helgen kommer senare.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar