tisdag 18 januari 2011

I look into your eyes

En dag ''ledigt'' från skolan idag. Alltid lika skönt att sova en stund längre på morgonen och gå upp och äta frukost sen gå tillbaka till sängen igen.
Har varit nere och solat och handlat idag. Just nu sitter jag och väntar på att maten ska blir klar, är vrålhungrig.
Ikväll blir det innebandyträning som alla andra tisdagskvällar.

Igår efter skolan stack jag med Sara till stan en stund innan jag tog tåget hem.
jag hittade ett fint armband på Vero moda som fick följa med hem. När jag är på väg hem från lund får jag ett sms av Sara där det stod att jag fick det armbandet av henne, bara jag tänkte på henne varje gång jag tittar på det, haha hon är för söt! Tänkte lägga in en bild på armbandet men jag kom på att efter skolan imorgon ska jag in på Vero moda och köpa halsbandet som hör till,om det finns kvar. När jag gjort det får ni en bild på dom.

Nu är maten snart klart sen blir det till att tagga inför träning.
Efter träningen ska jag kolla igenom det sista till religionprovet imorgon.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar