måndag 24 januari 2011

One thing I've left to do

Sovmorgon idag. Började första lektionen klockan 12.40 så jag kunde ligga i sängen ända till klockan elva..om jag hade velat...men det gjorde jag inte, gick upp klockan halv tio eller vad det var, åkte hem till mormor eftersom jag inte sov hemma. Åt frukost hos henne och sen tog jag tåget och bussen till skolan för att ha två lektioner och sen sluta klockan halv fyra. En fin skoldag.
Efter skolan har jag bara suttit med mina skolböcker. Tagit en liten paus för glass och något skit på tv. Tittar aldrig på tv nästan. Alla serier som är värda att hänga med på är på tisdagar och onsdagar och då har jag ju så klart mina träningar. Slår på tvn någon gång då jag inte kan somna men det är inte ofta. Och hur mycket är där och kolla på så sent? inte ett skit.

Nu kallar duschen på mig och därefter min säng.
Hoppas ni haft en bra dag och gjort någon god gärning som fått någon annan att må bra, det har iallafall någon gjort mot mig idag. Eller egentligen var det jag själv som gjorde det. Nä duschen kallade ju!!!

Det är tomma ord som fastnar
för att jag låter dom va kvar
men jag har lovat den här gången
att jag ska ge allt jag säger att jag har


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar