onsdag 26 januari 2011

I loved you first

Halva veckan är över, bara den lätta biten kvar och denna veckan blir det mer chill än vanligt. Kort dag imorgon 8.20 till 11.10 och sen fredag ska jag och min projektgrupp som består av Emelie och Sara ha vårt projektarbete, äntligen säger vi!

Vi ska vara på Frostaskolan klockan 8.30 då vi kör igång med innebandyturnering för årskurs sju. Vi håller på hela dagen till klockan 14.10. Hoppas på att det blir en bra dag utan problematik.

Sen dag i skolan idag så har inte hunnit göra så mycket. Men har iallafall tvätta tre maskiner tvätt så att allt är klart för en mycket bra helg som väntar.
Nu ikväll har jag tränat, tvättat ytterligare en till maskin tvätt och duschat.
Nu ska jag packa min väska som följer med mig till Hörby efter skolan imorgon och stannar där till fredag. Tillsist ska jag krypa ner i sängen och fundera över natten hur jag ska ta mig till stationen imorgonbitti.

Pusspuss

1 kommentar:

  1. Men lilla vännen inte behöver du fundera HELA natten på detta...du har bara ett val ju...GÅ...puss <3

    SvaraRadera