lördag 1 januari 2011

What should I believe

Nyår firades i Hörby med Fanny, Sara och en massa folk, detta var en bra kväll och även en början på det nya året. Min nyårspuss gick till Fanny som planerat!
2011 nu då? Vet inte vad detta innebär men jag vet åtminstone att det ska bli ett bra år. 2010 var mycket bra men detta ska fan bli bättre, med eller utan dig!

Det är fortfarande lov vilket jag bara njuter av så mycket som det går. Sover länge, tar det lugnt och gör saker jag knappt hinner med annars, perfekt
Min dag har sett ut som såhär, vaknade hos Sara, åt frukost, följde Fanny till hennes buss mot Malmö, tog min buss hem, la mig i soffan pratade med mamma och mina andra fina familjemedlemmar, somnade en stund. När jag blev väckt stod det tacos på bordet som satt mycket fint. Resten av dagen har spenderats i sängen.
Jag kollade på den nya hipphipp serien, alltid lika roligt!!



Varför säger du ingenting?
Du vet att jag vet


Hoppas ni alla fått en bra första dag på året. Pusspuss

1 kommentar: