fredag 15 juli 2011

Geocaching

Har precis kommit in efter en runda ute i skogen med Sara, Rasmus, Rasmus bror och hans flickvän. Vi var ute och geocachade, vet inte riktigt vad detta innebär mer än att man har någon app i telefonen och sen ska man ut och leta där navigatorn i telefonen leder en. När man kommit fram till stället ska man skriva sitt namn på någon lista i en burk(?) Vi hittade iallafall inte den men det stod att den skulle vara i en björk. Många insektsbett, vi var verkligen inne bland alla buskar och skövlade oss fram. Kul var det iallafall och jag kan tänka mig att det hade varit ännu roligare om man hittat burken.

Det blev tacos till mat idag, jag och Sara tog oss ansvaret och ställde oss i köket, hungriga som vi var! Nu ska jag snar åka hem, sätter väl på tvn och lägger mig och kollar tills jag somnar.

Ha en bra kväll, godnatt om vi inte hörs innan läggdags. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar