torsdag 21 juli 2011

Regn regn och regn

Lite dålig uppdatering med bilder men har inte så mycket roliga bilder som är passande till det jag berättar om.
Sov hos Fanny med Mathilda från igår till idag, vi satt uppe hela kvällen och bara snackade massa och åt morötter med dippa. Innan Mathilda kom och hämtade mig igår hade jag nyss varit ute och tränat. Vi sprang från Barsebäckshamn till stranden och sen hade vi fysträning och bad på stranden sen sprang vi tillbaka till hamnen igen. Idag känner jag verkligen att jag lever, speciellt i mina magmuskler!!

Imorse körde Mathilda mig tillbaka till Kävlinge för jag skulle möta min jobbcoach vilket gick väldigt bra. Känner att detta kan nog leda till något bra!
Sov i ungefär fyra timmar när jag kom hem ifrån mötet och jag är fortfarande jätte trött så idag händer det inte så mycket mer än att sätta på en film och kränga chips.

Hoppas ni har haft en bra dag i regnet, Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar