söndag 24 juli 2011

If nothing is safe then I don't understand

Igår åkte jag hem till min kusin och gudföräldrar med familjen för att grilla.
Jag bestämde mig för att sova där. Det blev en lång pratstund till klockan tre inatt med Emilia, det är mycket jag ser från helt andra vinklar just nu. Detta har jag Emilia att tacka för.
Vi planerade bland annat att jag ska komma upp till henne i Varberg, där hon bor och pluggar just nu. Det blir någon gång i augusti jag åker upp där och sen en gång i september. Bygga naglar på mig är inbokat i hennes kalender nu. Kommer blir super!



Vaknade runt tio idag i Södra Sandby, vi fick upp, gjorde oss iordning lite halvt och åkte in till lund och åt lunch, kinabuffe och satt och pratade lite. När klockan var runt halv ett hämtade mamma upp mig i lund och Emilia åkte hem till Varberg igen.

Nu har jag precis landat i min ren bäddade säng efter en lång shoppingtur på Center Syd med mamma. Det blev några köp som ni ser på bilderna nedan plus ett par gummistövlar som kommer vara väl behövda till morgondagens aktivitet. Mer om det imorgon!










Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar