onsdag 13 juli 2011

Lite bättre än innan..

Nu vet jag att jag gör bland annat mina Sarahror glada. Jag hoppas på att jag inte tappat alla mina läsare. Datorn är inte så stor del av min längre som den faktiskt var innan men nu ska vi se..

Det är lite mindre än en och en halv månad sedan det var balen, tog studenten och i samma veva blev arbetslös, student veckan var helt klart bland det bästa jag gjort och jag hade kunnat göra vad som helt för att få uppleva det igen.

Under tiden jag har varit ledig/arbetslös har jag för det mesta försökt njuta av tiden att slippa skolan och allt vad den innebär, umgåtts med mina vänner, åkt till Rasmus stuga uppe i Blekinge där vi även firade midsommar.

Som jag berättat innan så har jag skrivit in mig på körskola. Jag är helt klart glad att jag valt att göra detta efter skolan. Jag har kört en hel del på körskolan och teorin kämpar jag på med. Vill verkligen ha det där körkortet NU!!!

Nu ska jag återgå till min teoribok och samtidigt slå på TVn eftersom det är semifinal, Sverige-Japan.

Jag bjuder er på några bilder från i Lördags
Sarah och jag hade mysigt på stranden

1 kommentar: