lördag 30 oktober 2010

Äntligen!

Nu är det äntligen lov. Det kunde inte vara mer efterlängtat än det varit! Jag ska verkligen passa på att sova ut under denna veckan.

Igår var jag och Fanny och kollade på Saw 3D på bio. Jag säger bara aldrig mer i hela mitt liv en sån film till!! Iallafall inte på bio! Det var bland det äckligaste jag någonsin sett. Jag visste att det skulle vara äckligt men inte så extremt. Dom andra sawfilmerna har också varit äckliga men det har ändå inte varit så många olika äckliga scener som det var i denna. Jag och Fanny köpte med oss en stor popcorn in för att dela på men vi åt inte ens halva för vi mådde mest illa.
Eftersom det var 3D så flög det tarmar och plåtbitar och sånt mot en (eller det kändes så) så jag och Fanny satt och duckade hela tiden.. och snygga glasögon fick vi ju också ha på oss. Jag rekommenderar er som tycker om extremt äckliga filmer att se den, men avråder er som är äckelmagade att se den!

Idag har jag fått gjort en del, först imorse efter att ha varit vaken i typ 10 minuter ringer telefonen och när jag svarar hör jag låten ''då har man fredag i blodet igen'', haha jag bara ''hallå?'' sen hör man Saras fniss ''hihi, hej sov du:D? ''. Haha du är för söt. Sen gick jag upp, åt frukost och gick tillbaka till sängen några timmar. Det jag underhöll mig själv med under dom timmarna var att prata med Sara genom msnvideo, fast då var det Sara som underhöll mig men ja.. Jag skaffade iallafall mig ett tradera konto. Så jag har lagt bud på lite saker och så. Sen har jag tvättat min och mammas vinterjacka. jag har varit hos mormor och ätit och nu sitter jag här helt ensam hemma. Mamma och pappa är på kalas och Robin är ute som vanligt. Fast jag har åtminstone godis och Sara på msn.

I Torsdags fick jag hem mina två klänningar jag beställt. Fina var dom men jag vet inte riktigt om jag kan ha dom när jag tänk ha dom. Får se helt enkelt.





Just nu vill jag en sak och du vet vad!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar