lördag 16 oktober 2010

Vilken helg!

Helgen har varit perfekt hitintills, lite stressig men bra ändå!
Maria och Mathildas 18årsfest var roligt. Alltid roligt att träffa det gamla folket, dom som man känner sig hemma med.

Det roliga tar inte slut här utan idag ska jag och Fanny servera som jag sagt tidigare och detta ser vi framemot. Festen som vi ska servera på äger rum i Malmö och temat för denna 40årsfest är 70-tal så det blir nog mycket roligt att titta på.
Nu är det dags att göra mig iordning för Fanny kommer och hämtar mig om en timme och så ska jag ha letat upp svart och vita kläder för det är vad vi ska ha på oss ikväll.
Vitt upp till och svart ner till.

Lägger in bilder från kvällen igår, har inte hunnit kolla på dom än men jag hoppas att det blev några bra.

Puss och kram, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar