söndag 31 oktober 2010

One day

Igår ringde min kära farbror och frågade om jag kunde passa min kusin Elliott idag mellan tio och tre. Eftersom jag inte hade några planer för denna dag så kunde jag självklart göra det.

Så det är vad jag gjort idag och det vi två har gjort är spelat airhockey, bowling, fotboll, suttit vid datorn och spelat spel och även varit ute i typ två timmar och spelat innebandy. Alla Elliotts kommentarer är alltid lika roande att lyssna på också. Till lunch blev det pizza. Sen vid tre tiden kom Amanda och Madde hem igen från stallet och även Elias och Peter kom då. Så då övningskörde jag hem igen. Runt sex tiden kom mormor och Andreas hit och åt mat med resten av familjen, mysigt! Grekiska biffar, pommes och sallad.

Sa ju att jag skaffat mig ett tradera konto igår och redan då vann jag budet på en jätte fin berlock till min ormlänk. Idag vann jag två bud på två jätte fina ringar, det kommer bilder på allt så fort jag fått allt.

Lördag är det jag ser fram emot just nu! Inte helt klart vad dom händer än, kan blir ändringar. Men som det ser ut än så länge är det först kalas för min bror Robin som fyller 20 nu i november sen in till Malmö med Sara.

Sötnosen själva, Elliott

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar