tisdag 12 oktober 2010

Tisdag!

Ingen deppdag idag som det var igår. Men ibland dyker dom upp.

För dom som inte vet så är det tisdag idag och detta innebär innebandy träning som vanligt.
Har precis varit nere i hallen och tränat små flickorna och pojkarna. Dom var hur söta som helst och förhoppningsvis kommer jag kunna fortsätta med att hjälpa till med deras träningar. Som det ser ut nu har vi hela tiden riktigt mycket att göra i skolan! Minst ett prov varje vecka, ibland två plus andra läxor på det. Inte konstigt att man blir skoltrött redan efter 7 veckor!
Snart lov iallfall och det ser jag verkligen framemot. För då ska det hittas på saker.
Nu ska jag ta mig något att äta innan det är dags att hämta upp Jennifer och sticka till hallen igen.

Cause you're amazing
Just the way you are

Sara

puss

1 kommentar:

  1. If perfect is what you're searching for
    Then just stay the same.
    Jag älskar dig min fina Nathalie /S

    SvaraRadera