tisdag 26 oktober 2010

The best I have..

Sjuk..nu? Det hoppas jag verkligen inte. Jag behöver all tid jag kan få och snart är det ju lov och då vill vi verkligen inte vara sjuka. Har ont i bihålorna tror jag iallafall, aldrig haft det innan men det gör ont runt ögonen?.

Idag hade jag kunnat sova en hel timme mer än vad jag gjorde. Men efter som jag var så säker på att jag började 12,00 istället för 12,20 så får jag väl skylla mig själv.
Hade bara en lektion som vanligt men idag satt vi faktiskt inte bara i klassrummet och gjorde tråkiga instuderingsfrågor utan vi var på historiska museet och kollade på någon kyrkoutställning. Inte jätte kul det heller men lite bättre.
Efter vi varit där åt vi mat inne i stan vilket var gott.

Vi fick en läxa i skapande verksamhet tills imorgon. Vi skulle gå till konsthallen och välja en bild för att sedan rita av den och lämna in. Sen ska vår lärare gissa vilken bild vi valt. Ganska meningslöst(?)Men det är väl bara till att göra det. Så det gjorde vi efter vi varit och ätit,visar sen hur den blev när jag är färdig.

IDAG!! ska jag gå ner i källaren och plocka upp min vinterjacka för att den ska tvättas och så. Lagom tid nu. Men nu ska jag måla bilden för ikväll blir det träning och kanske träna knattarna får se om jag hinner.



Historiska museet, Sara går in för det;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar