onsdag 27 oktober 2010

you are the one I choose

Skolan som vanligt idag, lika seg och långtråkig som vanligt. Tur man har personer i skolan som kan göra den lite roligare.
Tråkigt, regnigt och kallt väder hela långa dagen och som tur var så hade jag min vinterjacka på mig, varmt och skönt.
Efter skolan stack jag till nova för att möta upp mamma som redan var där ute. Skulle egentligen bara hjälpa mamma att hitta nya gardiner och lite ljuslyktor och så till vardagsrummet. Men med mig hem fick jag även ett par nya skor, tack mamma!
Väl hemma slängde jag i mig lite mat och gjorde vid mig lite för sen var det vidare in till bollhuset i lund för att bowla med hela laget. Och.....jag kom trea!! Fick välja bland priserna och då valde jag ett lila paraply, så fint så.

Nu idag ska jag inte göra ett skit mer än att gå och tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen. För imorgon är det skola igen som vanligt sen hem hjälpa mamma lite och senare på kvällen spela match i Hjärnarp. Inget annat än vinst ska det vara då!


Nya skorna


This diva needs her stage
baby lets have fun


Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar