onsdag 20 oktober 2010

Jag vet att det är bra..


Godkväll!
Det blir bara kallare och kallare och snart skiter jag i skinnjackan och kränger på mig vinterjackan istället.

Serveringen i lördags med Fanny gick mycket bra och det var riktigt riktigt roligt. Först när vi kom till lokalen trodde jag att jag skulle frysa ihjäl men vi var snabbt igång med våra uppgifter och sen blev det inte en lugn stund på hela kvällen. Mer stressigt än så kan det knappt bli!
70-tals kläderna var riktigt häftiga och alla gick verkligen in för det med beställda dräkter från London och gud vet var.. Men det är verkligen något jag hade kunnat tänkta mig att göra igen.

Söndags vaknade jag upp hos Fanny och sen åt vi frukost och tog tåget hem runt två tror jag det var. Senare på kvällen fick jag skjuts till Hörby för att jag skulle sova hos Sara.
Resten av veckan har bestått av skola och träning.

Nu ska jag fortsätta plugga lite teori som jag faktiskt började med för första gången idag!
Fick låna en trafikskoleskiva till datorn av Sara, snäll som hon är.
Och när klockan är åtta är det dags att träna.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar