måndag 1 november 2010

En bra dag!

En riktigt bra måndag!
Dagen började på ett av de bästa sätten en morgon kan börja på!
Vid elva tiden stack jag ner till banken och fixade internetbank och telefonbank, har haft det tidigare men tydligen var jag tvungen att byta min kod. Det gick ju inte direkt snabbt där men 20 i tolv var jag iallafall färdig och då stack jag till stationen och tog tåget till Malmö.
I Malmö har jag varit med Sara i princip hela dagen. Vi har shoppat, ätit och letat efter laser-mannen. Riktigt många skratt under hela långa dagen, speciellt när vi satt på bussen och Sara glode snett på alla mörkhyade människor (tänk om det var laser-mannen). Jag köpte en klänning och en tröja som ni ser här nere. Efter att ha kollat klart i Malmö åkte vi in till lund för att kolla om de hade ett par skor som Sara ville ha, men ikke. Men hon köpte ett par andra jätte fina skor. Förhoppningsvis lägger hon in dom på sin blogg imorgon eftersom hon gått och lagt sig nu. Men klicka på namnet här och gå in och kolla, Sara.
Tillslut stack vi hem till mig och provade lite kläder ur min garderob tills lördag.
Vid tiotiden åkte Sara hem till sin håla igen och jag la min i soffan och här har jag legat tills nu.






Nu ska jag kolla på film och sedan sova. Godnatt på er.

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar