torsdag 18 november 2010

One wish


Är på toooppen humör idag!!

Har varit i skolan en kort stund och kollat på en sjukt äcklig film där dom stenade ihjäl en kvinna som var oskyldig till brottet hon var dömd för. Filmen var verklighetsbaserad och jag mådde illa av bara kolla.

Efter skolan följde Sara med mig hem för att packa lite saker sen stack vi hem till Sara.
Sov nästan hela bussresan hem och sen när vi kom hem var vi sjukt hungriga men vi tog bara vars några chokladbitar och la oss i sängen och tog det lugnt. Eller jag somnade medans Sara satt vi datorn och letade människor. Nu underkvällen har vi bara ätit, kört iväg och handlat godis och just nu sitter jag i Saras säng medans hon städar rummet
Ganska kul att titta på när hon t.ex ska lägga ner sin lilla prydnadsclown i en låda..''Hejdå lilla gubben, vill inte lägga dig i en låda''.
Nu ska jag måla genomskinligt nagellack på Saras ringar så hon slipper bli grön om fingrarna när hon använder dom.

Puss och ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Hahahaha blev som en begravning :( Stackare.. Kanske tar upp honom igen.

    SvaraRadera