söndag 7 november 2010

My fears behind me


Jag ser bort från detta och låtsas att det inte har hänt. Jag kan bara säga att det är bland det värsta jag varit med dom.

Igår firade vi min kära bror Robin som sagt. Släkten var här, vi åt god mat och efterrätt. Allt var jätte mysigt och förhoppningsvis var Robin också nöjd. Jag har inga kommentarer på resten av kvällen för det var bara kaos och inte någon glädje över huvudtaget.


Idag mår jag toppen. Kom hem för ett tag sen och nu har jag nyss tagit på mig mjukiskläder och krupit ner i soffan. lyssnar på mysig musik och tar det bara lugnt! Ikväll blir det plugg och fortsättning av att ta det lugnt!

This is my now, and I am breathing in the moment.
Because I look around
I can't believe the love I see.
My fears behind me, gone are the shadows and doubts
That was then, this is my now.


Puss och kram!

2 kommentarer: