tisdag 2 november 2010

Hon är verkligen..


För er som inte visste så har jag en bästa vän. Det är inte bara min bästa vän utan hon är även som min syster på något sätt. Min familj säger alltid att hon är som en familjemedlem. Är hon inte här så är hon alltid i min datorn så att alla kan höra henne här hemma. Allt hon säger är ju inte alltid så smart men det är därför vi passar så bra ihop. Ibland undrar jag var jag hade varit om jag inte hade börjat umgås med Sara det där sommarlovet mellan ettan och tvåan, det ända svaret jag kommer fram till är att jag inte kan ha det bättre än jag har det. Det är med Saris jag gör de flesta utflykter och allt vi gör blir alltid något speciellt och alltid lika roligt. Att veta att jag alltid kommer ha Sara var jag än ställer mig eller var hon än ställer sig gör mig trygg. Tror alltid på det hon gör och vet att hon kommer lyckas oavsett vad. Hon är verkligen bäst, därav namnet bästis. Om jag skulle berättat allt Sara gör som gör mig glad skulle detta bli en så lång text så att ni skulle nog tröttna om ni inte gjort det redan här vill säga. Jag vet iallafall att det är en som hundra procent fortfarande läser och det är du Sara, du är alltid lika bra!

Förrsten!
Jag älskar henne också!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dig. Åh! Mitt underbara hjärta. Min bästis, min syster, min familjemedlem. Du är så himla bra och jag kan inte tänka mig att gå en enda dag utan dig vid min sida. Många säger föralltid och slänger bort ordet. Men jag vet att du och jag ska vara du och jag för all tid!

    SvaraRadera
  2. Ni är väl för goa.....så nu har jag två döttrar då <3

    SvaraRadera