lördag 13 november 2010

Helg..

..och det kan inte blir bättre.

Gick upp för ca en timme sen. Riktig skönt att få sova ut när man kan.
Ligger fortfarande i sängen och kolla runder lite på facebook och så. Jag ska snart ta och plocka undan på mitt rum och se ett eller två avsnitt av Paradise Hotel som jag nyss börjat följa igen.
Ikväll blir det match klockan 17.45 mot Malmö fbc här hemma. Inte jätte taggad just nu men det kommer får vi hoppas. Efter matchen sticker jag hem till Fanny för en myskväll.
Sen är lördagen slut och efter lördag kommer alltid söndag, söndagsångest!!

Igår klarade Sara sitt körtkort!!!!! Ett stort grattis till dig mitt hjärta, riktigt stolt!!!
Så efter skolan kom hon och hämtade mig och Charith, körde hem Charith. Sen körde Sara och jag till nova. Haha hur nu detta gick till så körde vi vilse på vägen dit men långt om länge kom vi till nova. Känner på mig att jag och Sara kommer göra många utflykter i den bilen och hoppas det också för den delen. Sötnosen själva!



Som sagt nu ska jag städa och ladda inför match.

Puss och kram!!

1 kommentar:

  1. Tack mitt fina hjärta. Det kommer bli många utflykter vill jag lova. Jag älskar dig bästis :)

    SvaraRadera