måndag 8 november 2010

Nya tankar

Idag tog jag mig ledigt från skolan. Vaknade av mitt alarm, klockan halv sju imorse. Var inte på det bästa humöret och ögonen ville verkligen inte hålla sig öppna. Tog Telefonen och sjukanmälde mig och det är nog det vettigaste jag gjort idag.

Vid 20 i sex kom Fanny och hennes familj och hämtade mig för jag hade lovat henne att följa med henne som ett moraliskt stöd när hon skulle tatuera sig. Nervös som hon var tog vi oss in till tatueraren. Tatueringen tog bara 20 minuter och super fin blev den. Hon skrev en turkisk text som betyder Jag älskar dig.

Nu ska jag snart gå och lägga mig och hoppas på att någon ringer mig och gör mig på lite bättre humör.



Förbannad?
Nej, egentligen inte.
Bara otröstligt besviken.

Ångerfull?
Kanske, lite grand.
Över beslut som aldrig fattats.

JAG ÄLSKAR MIN MAMMA!
Puss och godnatt!

1 kommentar:

  1. Din mamma älskar dig också av hela sitt hjärta

    SvaraRadera