fredag 5 november 2010

I can't even convince myself


Varför känns det som om att allt står stilla för tillfället? Vet inte om det är vädret som är så grått och tråkigt som kanske gör det. Men eftersom man har något man längtar efter och ser framemot brukar tiden gå ganska sakta.

Igår åkte jag hem till Sara vid ett tiden och det vi gjorde hela dagen var att kolla film, åt pizza ,mös , färgade Saras hår, gjorde en kladdkakssmet och åt den såklart, fjantade runder i Saras kläder och hade bara allmänt mysigt!

Imorse vaknade vi av att Saras pappa dammsugade hela huset, åh löv it! Iallafall när vi legat vakna ett tag och så gick vi upp och bakade scones och kokade te och varm choklad och satte eld i kaminen. Mycket mysigt! Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt. Sara har äntligen begett sig in i duschen och det lär väl ta en timme nu. Hon kom nyss ut och då har hon varit där inne i typ en halv timme. ''Nathalie gissa vad jag gjort här inne nu'' så sa jag, '' du har väl rakat benen'' hon bara '' ja, fast bara smalbenen :D:D'' Mammamia!!!
När hon kommer ut ska vi fixa oss och sen sticka hem till mig för jag måste städa mitt rum och Sara ska platta mitt hår.

Imorgon är det då kalas för Robin och släkten kommer som vanligt. På kvällen sticker jag och Sara in till Malmö för att möta upp Saras kompis Alexandra och hennes kompisar sen sticker vi vidare till Slagt och träffar dom andra. Hoppas verkligen på en riktigt rolig kväll!

Ha en bra helg, för det ska jag!! Puss på er:)

1 kommentar:

  1. Hahaha jag är väl noga med mina fina ben :D
    Älskar dig min vackra bästa vän. /S

    SvaraRadera