onsdag 17 november 2010

Hang with me

Onsdag idag vilket brukar innefatta lång skoldag. Men denna onsdagen var den inte det. Vi började halv 9 imorse och då var det dags för alla oss treor att skriva nationellt prov, i svenska B som jag sa igår. Jag tror att det gick bra, jag skrev om talängslan. Jag skrev mycket men sen om det är bra är en annan sak. Jag var klar redan 11 typ så det blev ingen lång skoldag som tur är.

Efter skolan stack jag och Sara in till Malmö för att köpa lite kläder, Sara iallafall. Men det blev även att vi åt på mitt gamla jobb Sunset Boulevard och det är alltid lika roligt att träffa dom man jobbade med innan. Vi var klara om så ungefär vid två tiden och så stack vi tillbaka till skolan för att kolla killarna när som spelade fotbollscup, eller vad man ska säga, mot lärarna.
Klockan kvart i fem stack vi ifrån skolan och då tog jag tåget hem och sedan hämtade pappa mig på stationen.


Nu undertiden jag varit hemma har jag bara ätit tagit det lugnt. Som vanligt på onsdagarkvällarna är det innebandy träning som gäller klockan 8 så nu ska jag byta om och sedan sticka dit:)




Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar