fredag 26 november 2010

We Fall

Andra fredagen i rad som jag inte gör något mer än ligger hemma i soffan iklädd en mysdress och kolla idol, det stod mellan Minnah och Linneas OCH YES, det var Linnea som åkte ut!!!!

Skolan var otrolig dryg idag för att det kändes som den aldrig skulle ta slut. Slutade halv fyra och direkt efter det stack jag hem, åt tacos och la mig i sängen och sov 2 timmar, idag igen!!
Känns som det kvittar hur mycket jag sover så är jag fortfarande trött.. sov i och för sig bara fyra timmar inatt på grund av att jag och Sara inte kunde somna inatt.
Jag har dragit på mig en jobbig slemhosta och en lite lätt förkylning som inte alls är så rolig eller passande just nu. Har nämligen match imorgon igen mot Finn på hemma plan, som vanligt hoppas vi på vinst.

Nu är min fredag slut och jag hade tänkt gå och borsta tänderna och allt det där man gör innan man går och lägger sig.

Get up, stand tall
You gotta fight for it all


Puss och kram:)

1 kommentar:

  1. Sova efter skolan? Är ungdomar så trötta nu för tiden! Annat var det på min tid, då hade man jobb efter skolan. Tråkigt med din förkylning. Lycka till på matchen!!!

    SvaraRadera