tisdag 23 november 2010

Hur Ska Det Gå?

Ibland är det läskigt hur tiden bara rinner iväg. Jag vet att jag har massor att göra men problemet är bara tiden. Den är knappt så den räcker till.

Sovmorgon idag till halv elva, alltid lika skönt på tisdagar. Hade en lektion mellan 12.20 och 13.10, helt okej. Det ända jag gjorde den lektionen var att försöka förstå alla jäkla läxförhör vi ska ha varje fredag nu i typ fyra veckor. Historia är inte riktigt min grej och det kommer nog aldrig bli så heller så varför måste jag då kunna det om jag ska jobba med barn i framtiden?
Aja..när jag kom hem stack jag direkt ut till Vikenhallen för att träna de små flickorna och pojkarna vilket gick bra. Jag tog flickorna på en sida och Olivia tog killarna på en sida.
Tänk när man själv var i den åldern, 7år, det var ungefär då jag började med min innebandy. Som sagt tiden går snabbt.
Nu ska jag snart sticka ner till hallen igen för att ha min egen träning och då ska vi väl antagligen försöka ladda inför match imorgon mot Malmö fbc, dm match.

Här hemma har min mamma kommit på en sådan underbar ide som ett städschema, jippi!!
Varje dag har vi några sysslor var och imorgon är det bland annat min tur att dammsuga. Det är väl inte det jobbigaste utan det blir nog matlagningen som jag har på fredag med min kära bror Robin. Får väl se hur det blir och vad det blir.

Lägger in ett inlägg ikväll också efter träningen.

Puss och kram:)

1 kommentar:

  1. Städschema låter kul! Vad blir det för mat imorgon? Vårrullar???

    SvaraRadera