tisdag 23 november 2010

What A Day

Har suttit här nu i en timme och funderat på om jag har något vettigt att berätta för er. Kommer bara fram till att jag haft en mycket bra helg.
I fredags var vi lediga och det är nog bland de tråkigaste fredagarna jag haft. Satt bara hemma och var riktigt rastlös. Helgen fortsatte med lördag efter fredag i vanlig ordning och den dagen såg ut som så att jag stack hem till Sara och sen stack vi två vidare hem till Hasan med Charith, André och ''Coco-bear''. En riktigt trevlig kväll med massa kortspel och lips, det är ett sång spel i stil med sing star.
Igår, söndag, spelade jag match i Tyringe mot Röke. Förlorade tyvärr med 1-4 och jag verkligen hatar att förlora. Jag är ingen dålig förlorare men när man vet att laget kan så mycket mer än man visar så känns det bara så orättvist! Efter matchen stack jag hem, plattade håret och åt. Resten av kvällen var mycket lugn.

Måndag idag och det har inte hänt ett skit mer än skola!

Puss och kram, godnatt!

2 kommentarer:

  1. Vi har ju haft myskväll du och jag <3 / Mamma

    SvaraRadera
  2. Men hallå, jag va ju också ledig i fredags, varför såg vi inte? :(

    SvaraRadera