lördag 11 december 2010

En bra lördag!

Denna pausen jag gjort från bloggandet nu behövdes känner jag. Förhoppningsvis har jag lite mer att berätta om nu och en tid fram. Tycker om att blogga men ibland hinner jag inte och ibland händer det helt enkelt inte så mycket så det blir bara tråkigt för er att läsa.

Vad händer just nu då? Skolan rullar på som vanligt, Sara är tillbaka efter operationen vilket gör att skolan inte blir lika tung. På helgerna är det innebandyn som tar den största tiden men även mina fina vänner och andra små saker.
Snart är det lov, jullov, det har verkligen gått fort från det att vi började trean och jag fyllde år i slutet av sommaren till nu.

Igår, fredag stack jag in till stan efter skolan och fixade lite saker. Jag köpte bland annat en julklapp till mamma, och födelsedagspresent till Fanny. Hoppas på att dom båda blir nöjda. På kvällen spelade vi match mot Häljarp med B laget vilket var riktigt roligt. Vann med 9-3, mycket bra!

Julklappar-Jag har inte så många julklappar kvar att köpa. Pappa är jag klar med, mamma har jag något litet kvar till sen är resten fixat.
Sara och jag har bestämt att vi inte ger varandra julklapp utan vi gör något tillsammans istället. vad får ni veta längre fram i februari.

Presenten jag köpte till Fanny ska jag ge till henne idag. Hon fyllde år i torsdags och idag ska hon ha tjejmiddag och efter det ska vi alla dra vidare till Slagt där många av dom jag känner kommer befinna sig idag. En lyckad kväll ror jag det kommer blir och inte minst tjejmiddagen, träffa Fanny, Mathilda, Johanna och alla dom andra tjejerna.

Nu ska mamma platta det sista av mitt hår sen ska jag packa in Fannys present och lägga ner alla mina saker jag ska ha med mig hem till Fanny där jag även kommer sova inatt.
Hoppas ni får en lika bra helg som jag.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar