tisdag 28 december 2010

Hold me like nothing else matters

Två mycket bra dagar på raken!

Igår var jag och Sara och shoppade hela dagen, verkligen hela långa dagen. Jag åkte hemifrån klockan 9,30 mot malmö. När jag var framme i Malmö var klockan 11, skånetrafiken är ju bäst! Hemma var vi vid 8 tiden och då orkade vi inte röra oss en meter till!

Vi trängdes iallafall med alla andra galningar som var ute efter att hitta kläder på rea.
Vi fick med oss en hel del hem och det jag fick med mig var tre par jeans, tre tröjor, en klänning och en väska.
När vi skulle gå och äta träffade vi på Fredde och Robin, så dom fick fint sällskap när dom åt och sen fick vi fint sällskap när vi åt. Dom kollade in våra köp och det såg ut som dom blev godkända.

Nuuuu till dagens roligaste igår... Det var när vi kom hem och vi kollade igenom allt, hur mycket vi hade gjort av med i penga väg och så. Sara köpte ett par jeans på rea inne på Vero moda för 249 kr. När vi då sitter och kollar på prislapparna och så ser vi att ordinariepriset på dom är 199 kr. Snacka om lurad!!
Det var även lite kul när vi skulle gå och lägga oss för att sova. Först ligger vi och snackar precis som vi brukar göra och sen när vi då släckte lampan kunde vi fan inte somna!! Vi låg och vred och vände oss och la den ena armen över varandra. Jag gick upp och stängde elementet och la mig igen. Gick sedan upp igen för att jag kom på att det var nog mina shorts det var fel på. Tillslut bytade vi kudde med varandra och då så småningom somnade vi. Hopplösa!

Dagen idag då.. Jag och mamma hos kusinerna och hjälpte Amanda med hennes hår, fikade och bara umgicks. Efter det stack vi hem, åt middag och sen la jag mig i sängen och somnade 2 timmar. Klockan 8 till halv 10 tränade jag innebandy och sen har det inte varit så mycket mer med denna dagen. Men bra har den varit iallafall!

Nu ska jag hoppas in i duschen och efter det lägger jag in bilder på mina köp:)
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar