onsdag 22 december 2010

Waste no time


Väntan på det jävla tåget!!!

Nu börjar jag äntligen komma i julstämning Bara två dagar kvar till julafton och lite spänd på julklapparna är man allt ändå.

Igår hade jag en mycket bra dag även om den slutade väldigt kyligt Jag tog tåget in till lund vi halv tre och där inne mötte jag Fanny och Johanna som varit i skolan och ätit julmat. Vi gick vidare till Espresso House och fikade, mysigt. Efter det åkte vi hem till Pierre i hans nya och väldigt fina lägenhet. Jag vill också ha en egen lägenhet, hur skönt och mysigt hade inte det varit(?) Vi var hemma hos Pierre lite och tog det lugnt, kollade balklänningar bland annat och tillslut kom Pierre också hem från jobb. Någon timme senare kom även Pelle och då gick vi vidare och åt pizza och efter det stack vi hem igen och kollade film. Dagen slutade då med att jag och Fanny fick sitta på stationen i Landskrona och vänta på tåget i 1,5 timme. Man försöker faktiskt ha tålamod med skånetrafiken men vafan, 1,5 timme?? Dagen var förövrigt mycket bra.

Städning har stått på schemat idag och senare ikväll står det även innebandy träning med julkul.

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar