lördag 18 december 2010

Oh there's a whisper in the wind...



Ibland blir allting så uppenbart. Men vet precis vad man vill. Det svåra är som vanligt hur man ska ta sig dit.
Försöker hela tiden leva i nuet och koncentrera mig på det jag gör nu. Men ändå kan man inte låta bli att undra, vad kommer hända längre fram?, kommer det bli som jag tänk mig?, eller måste jag ändra på något nu för att det ska bli så?

Sitter i sängen och har gjort det hela dagen såhär en lördag. Har funderat hela dagen på att möblera om mitt rum och sätta upp min nya spegel och hylla men vågar inte. Är rädd att jag ångrar mig om placeringen.
Nu fortsätter min lördag med chips och tv-tittande.

Imorgon ska jag väl ta tag i det här med möbleringen och ser vad det blir av det. Ni får se resultatet imorgon, om det blir något resultat såklart.
Det är även hemma match imorgon med A-laget. På tal om match så vann vi B-lags matchen igår med 7-3, mycket bra.

....Something's going on among the leaves
Can't put my finger on it, but its calling out my name
There's no mistaking what this day has to say


Hoppas er helg har varit lika bra som min.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar